repase aku vrtacky

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Leden 2 13:04:51 CET 2013

On 2. 1. 2013 10:51, Mirek Prokop wrote:
> Velice pěkné. Jaké je prosím schéma obvodu proti podvybití?

Dakujem :-)
Schema vychadza zo Zajicovho zapojenia:
http://www.zajic.cz/odpojovac/odpojovac.htm

Upravil som ju na pouzitie N-MOS, kvoli tomu, ze P-MOS s porovnatelnymi
parametrami (Id, Rdson), ako ma IRFZ46, som vtedy narychlo nevedel zohnat.
http://imageshack.us/a/img29/7402/odpojovac.png
Vyberom odporu R2 sa jemne nastavi vypinacie napatie.

DPS je jednostranna, kondenzatory som pouzil SMD, ostatne suciastky su
vyvodove:
http://imageshack.us/a/img841/4048/odpojovacdps.png

Ak by bol zaujem, mozem poslat predlohu DPS vo formate PS.

miro