FV panely?

Středa Leden 14 17:18:50 CET 2015

Zabivam se tim jen kvuli teto nabidce, ktera se zda celkem zajimava, ja
nasel cenu 0.52Euro / Wp tedy za 180Wp panel cca 2600Kc (timto dekuji ČNB a
EU).
Zkusim z dotycneho vyrazit datasheet a nejake blizsi info ohledne mnozstvi,
panelu a tak, i kdyz pro me ucely jich ma urcite vice nez dost , jizni cast
strechy neni nafukovaci :-)