FV panely?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Leden 14 17:10:16 CET 2015

 14.1.2015, 16:52:00

Necetl, neb jsem svuj prispevek zacal psat driv, nez dorazil ten vas.
Nahrazeni rukavu webovym klikatorem prinese jen omezene zlepseni,
pokud nebudeme pocitat pro konkretni podminky. Coz nebudeme, protoze
je nezname.
Ale ano, pokud mermomoci chcete nejakej vypocet, tak prosim.
Ten panel je, predpokladam 100W, takze za rok, pri cinitely vyuziti
0,15 (tj. dobre podminky) dokaze vyrobit cca 137 kWh. Pri sazbe D25
nebojaksetodneskajmenuje, tedy cene 5,50kc/kWh muze byt uspora 753
kc/rok, tedy panel se zaplati za cca 2,5 roku.
Stale ale zustavaji otazky typu: kolik budou ostatni naklady
instalace, dokazete skutecne vyuzit veskerou vyrobenou elektrinu,
nemate pro sve finance efektivnejsi vyuziti ?
Co na to rika vas klikator ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz