FV panely?

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Leden 14 14:57:42 CET 2015

Ano, mohlo by jít třeba jen o delší blackout, to je vcelku jedno.

Z možných využití FV jsem nezmínil lokalitu bez rozvodné sítě, ale to je
myslím nabíledni a navíc tam je to víc než jinde (samota...)
komplikované tím, že jsme v Česku. Tedy možná krádež nebo zničení "jen
tak pro srandu" (nejen) při opuštění toho místa...

Pokud jde o instalaci na vlastní dům v ostrovním režimu, snad si
nemyslíte, že bych se byť jen na vteřinu zabýval tím, jestli mi to bolši
dovoluje nebo ne. Navíc jsem někde četl něco o tom, že tahle šílenost má
být zrušena či nějak změněna, ale hledat a rozebírat to rozhodně nehodlám.

Co stojí za zvážení (neb to má racionální jádro), je samozřejmě otázka
skutečné bezpečnosti, ať už pro uživatele, nebo třeba pro příp. hasiče
(známý problém). Ale jsme zde snad elektrikáři, ne?

--
Jirka