FV panely?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Leden 14 15:13:53 CET 2015

 14.1.2015, 15:04:56

Problem FVP je ten, ze jej tezko nainstalujete tak, aby nebyl videt ze
siroka daleka. Takze neni podstatne, cim se budete nebo nebudete
zabyvat vy, ale cim se eventualna bude zabyvat moc statni, popr.
rozbesneny dav.
A vzhledem k tomu, jake legislativni hovadiny se chystaji, bych ve
zruseni tech stavajicich moc nedoufal. Rozhodne ne, bez nahrady
jinymi fakticky jeste hovadstejsimi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz