FV panely?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Leden 14 14:44:11 CET 2015

 14.1.2015, 14:32:28

Kolaps civilizace jako celku asi ne, ale kolaps evropske energetiky
vidim cim dal realnej.
http://technet.idnes.cz/energeticti-giganti-0ql-/tec_technika.aspx?c=A150105_142327_tec_technika_mla
Otazkou je, jak se v budoucnu k FV panelum bude stavet statni legislativa, a
pripadne i soudce Lynch.
Nezapomente, ze uz podle soucastnych zakonu, je FV panel vyhrazene
zarizeni, ktere smi instalovat jen prislusnou bumazkou vybavena osoba.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz