FV panely?

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Leden 14 14:20:27 CET 2015

Hm, mám velmi podobné dilema, odlišnost je pouze v tom, že nemám takovou
nabídku (tzn. musel bych někde poptávat).

Můj názor je ten, že ekonomicky jde o nesmysl (započtete-li skutečně
všechny náklady), význam to má snad jen v případě kolapsu civilizace
jako pomocný zdroj, popř. "na hraní". To poslední přitom nemyslím nijak
pejorativně, cosi jako "amatérská věda" je vždycky přínosem...

Mluvím pochopitelně výhradně o ostrovním systému, jakékoliv hrátky s
bolševikem libovolného druhu (tzv. prodej do rozvodné sítě apod.) vůbec
neuvažuju. Důvody jsou jasné a zmínil jste je i Vy.

--
Jirka