Re: AV měřič z PE 1/2015

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Leden 14 04:08:31 CET 2015

Aha, tak teď už to dává smysl. Jako obecný měřák se mi to nelíbilo kvůli
nemožnosti měření záporných hodnot. Ve zdroji je ok.

PH

Od: Alexandra Svobodová hwnews na zirafoviny.cz(mailto:hwnews na zirafoviny.cz)
"nechci tuto maličkou destičku nahrazovat Arduinem. Sice vím, že se
dělají i malé verze, ale připadá mi to jako kanón na vrabce.

Na té konstrukci mne zaujal ten zdroj, toto je jen jeho doplněk a já si
řekla, že to k sobě patří. Jestli má u měřidla pro laboratorní zdroj
smysl měřit i něco dalšího než jen napětí a proud nevím. Nechci stavět
CML, jen dobře fungující zdroj. Sice je asi možná užitečné vidět vědět i
odebíraný výkon, nebo dodanou energii, ale já to vlastně nepotřebuji.
Původně jsem totiž také začala přemýšlet, co všechno by se dalo udělat
jinak, lépe, radostněji... a pak jsem si řekla "DOST! Nejprve to postav
a pak mudruj" a tak jsem to začala stavět a časem třeba vymyslím něco
lepšího. A nebo také ne, kdo ví. To se uvidí, až podle zkušeností s
tímto kouskem.

Saša Svobodová

PS: http://www.zirafoviny.cz/modules/news/article.php?storyid=189 :-)"