AV měřič z PE 1/2015

Úterý Leden 13 21:40:55 CET 2015

Hezký večer,

	nechci tuto maličkou destičku nahrazovat Arduinem. Sice vím, že se
dělají i malé verze, ale připadá mi to jako kanón na vrabce.

	Na té konstrukci mne zaujal ten zdroj, toto je jen jeho doplněk a já si
řekla, že to k sobě patří. Jestli má u měřidla pro laboratorní zdroj
smysl měřit i něco dalšího než jen napětí a proud nevím. Nechci stavět
CML, jen dobře fungující zdroj. Sice je asi možná užitečné vidět vědět i
odebíraný výkon, nebo dodanou energii, ale já to vlastně nepotřebuji.
Původně jsem totiž také začala přemýšlet, co všechno by se dalo udělat
jinak, lépe, radostněji... a pak jsem si řekla "DOST! Nejprve to postav
a pak mudruj" a tak jsem to začala stavět a časem třeba vymyslím něco
lepšího. A nebo také ne, kdo ví. To se uvidí, až podle zkušeností s
tímto kouskem.

Saša Svobodová

PS: http://www.zirafoviny.cz/modules/news/article.php?storyid=189 :-)