CP - balik na postu

Pondělí Leden 12 19:39:56 CET 2015

To jsem si zase jednou nabehnul, ze jsem zavahal mezi PPL a CP za
stejnou cenu...
Ve ctvrtek poslano, prisla SMS, ze bude v pa od 15h na poste, byl jsem
tam v 17 a ze to tak nefunguje, ze mam cekat na SMS.
Dnes se ve sledovani objevilo, ze je zasilka na poste
https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=NP0464218390M%0D%0A
ale SMS stale neprisla - mam cekat nebo tam radsi zajit?
Kazdopadne uz vyuziju sluzeb CP jen v sebeobrane, kdybych vybral rovnou
PPL mel jsem to na vikend doma a mohl jsem opravovat kavovar (jsou to ND)

---