Audio DC filtr

Neděle Leden 11 13:00:03 CET 2015

Zesilovace Bryston se nepripojuji do site viz prostredni skatulata na obr.
:-).
http://audiofederation.com/hifiing/2006/FSI2006/report/report1500/part22/
Ten velky macek na poslednim obrazku stoji tusim okolo 8000$
Technicky to je ozolacni trafo, ale cert vi zda mezi pristroji na sekundaru
nemuze dochzet k nejakym DC tokum.
Bryston je celkem precizni technika kterou najdete v rade prednich
nahravacich studii od Sony Mastering, pres Abbey Road Studios az po Capitol
Records a tak pochybuji ze do svych vyrobku davani neco co nefunmgujer nebo
je zbytecne.
https://www.avproalliance.com/Torus_Power_Presentation_New_Logos_Oct_24_2013_V6.2.pdf