Audio DC filtr

Neděle Leden 11 10:58:36 CET 2015

No je pravda že toroidní trafo se snadno přesytí i velmi malým DC
proudem a přesycené trafo dělá strašné věci. Ale kde by se v síti vzalo
DC napětí? Většina zátěží je indukčnost a pokud někde bude něco
připojené přes diodu, nebude to velký výkon a zanedbatelný DC odpor sítě
to zkratuje. Podle mě ten problém někdo vymyslel buď teoreticky, nebo
měl nějaké hodně specifické podmínky a ostatní audiofilové to kopírují :-)
Anděl