git

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Leden 7 13:14:28 CET 2015

Zdravim,
  predem dekuji vsem prispevatelum, jiz se v tom orientuji a chapu alespon
neco.

>     git add .
> v top level adresari prida vsechno do indexu (toho co se commituje)
> - take se tomu rika staging area.

Aha, ale tam je navic spousta souboru, ktere commitovat nechci (napr. objekt
kody jednotlivych modulu, ruzne meziprodukty atd., ktere rozhodne commitovat
nechci. A naopak me zmeny jsou i v podrizenych adresarich, ktere commitovat
chci. Takze se asi vypisu souboru nevyhnu.

ALE:
Ted davam git status a vidim ty spousty pracovnich souboru, ktere bych mohl
add-nout, ale o mem patchnutem configure, ktere uz jsem commitnul, tam neni
ani slovo. git diff nevypise nic, otevre prazdny pager. Cili jak nyni vypisu
rozdil mezi masterem (skutecnym, na vzdalenem serveru) a svou lokalni
branchi, do ktere jsem commitoval ?

Zdravi Pavel