git

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Středa Leden 7 08:41:03 CET 2015

On Wed, Jan 07, 2015 at 08:20:16AM +0100, Pavel Troller wrote:
>   Ano, soubor configure byl patchnut.
>   Tedy jsem udelal dle doporuceni "git add configure" a nasledne git commit
> a skutecne se pustil editor, nechal si zadat comment a prosel. A pak prosel i
> git pull a mam strom updatovany a moje zmena v nem je. Bingo!
>   Ovsem v tom projektu, kde to potrebuji pouzit, mam zmodifikovane stovky
> souboru. Nebude problem z toho diffu ty soubory vyzobat a addnout, ale prijde
> mi to velmi tezkopadne oproti svn, kde se nic takoveho delat nemuselo.
> Neexistuje zpusob, jak toto obejit ?

    git add .
v top level adresari prida vsechno do indexu (toho co se commituje)
- take se tomu rika staging area.

Davejte si prubezne
    git status

To ukazuje co je v indexu a tedy se bude commitovat.

Ale jak uz jsem psal v minulem prispevku - nejsem si jist jestli je
idelani davat git pull, protoze v tom budete mit za chvili maglajz.
Je ovsem pravda, ze git rebase je jeste o trochu vice mentalne
narocnejsi. Rozhodne neudelate chybu, kdyz se pustite do nejake
introduction. Nebo si stahnete knizku (preklad) od CZ NICu

http://knihy.nic.cz/files/nic/edice/scott_chacon_pro_git.pdf

Hned na zacatku jsou vysvetleny distribuovane VCS...
--
Zito