git

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Leden 7 08:20:16 CET 2015

Zdravim,
  aha! Tak to zacina nabyvat na zajimavosti. Vyzkousim na necem mene dulezitem.
  No, tedy...
  Udelal jsem na jednom projektu reset --hard a pak patchnul jeden soubor.
git commit vypsal:

# Changed but not updated:
#   (use "git add <file>..." to update what will be committed)
#
#       modified:   configure
#
# Untracked files:
#   (use "git add <file>..." to include in what will be committed)
#
#       ChangeLog
#       Configure
#       Make.rules
#       Maketest.rules
  Ano, soubor configure byl patchnut.
  Tedy jsem udelal dle doporuceni "git add configure" a nasledne git commit
a skutecne se pustil editor, nechal si zadat comment a prosel. A pak prosel i
git pull a mam strom updatovany a moje zmena v nem je. Bingo!
  Ovsem v tom projektu, kde to potrebuji pouzit, mam zmodifikovane stovky
souboru. Nebude problem z toho diffu ty soubory vyzobat a addnout, ale prijde
mi to velmi tezkopadne oproti svn, kde se nic takoveho delat nemuselo.
Neexistuje zpusob, jak toto obejit ?
  Zdravi Pavel