git

Galloth lordgalloth na gmail.com
Středa Leden 7 08:02:11 CET 2015

Ano ,myslim ze znamena. V kazdem pripade, commit nic neposle na zadny dalsi
server. Ja to chapu tak, ze GIT ma vlastni repositar lokalne. Commit pak
ckomituje do tohoto lokalniho adresare. Tim padem se GIt zacne opravdu
starat o to, co jste provedl. Pokud by jste chtel neco poslat na vzdaleny
server, musel by jste pouzit push.

Honza