LED menice z 1AA

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 6 00:06:36 CET 2015

Já tu mám jednu čelovku, ve které je jen jeden "tranzistor" indukčnost a
elyt. A samozřejmě LED a tužkovka napájení.
Do cca 0,8V té tužky to svítí furt stejně, pak intenzita klesá. Ale
svítí to ještě při 210mV a docela zřetelně. Úplně to zhasne cca při 180mV.
Pak se ale musí přidat napětí na cca 0,6V aby to zase naskočilo.
Tužkovku to krásně celou "vycucne"
Indukčnost má popisek 102 a na tom "tranzistoru" což bude nějaký
speciální IO je označení 004
http://jaku.ic.cz/LED/LED_driver.jpg
Při nabitém accu tam teče 1A, při napětí 0,8V kdy to právě začíná
pohasínat 2A  a to ještě bude špatně (míň) díky úbytku na šňůrách od
multimetru.
JaKub