LED menice z 1AA

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Leden 6 01:11:08 CET 2015

Jo jo, vždyť jsem zmiňoval ta elegantní řešení s IO. Číňan jich dělá
dost (obvykle různí výrobci i bez webů, nebo jen v čínštině)...

Mnou už uvedený Zetex/Diodes dělá taky 3pinové single cell drivery pro
bílé LED, ovšem v SMD (SOT-23) viz např.

http://diodes.com/catalog/low_voltage_dc_dc_led_drivers_92/?filter_1[]=87&catalog_id=92&order=2&filter_type=1_po&filter_cancel=0

(http://diodes.com/datasheets/ZXLD381.pdf a
http://diodes.com/datasheets/ZXSC380.pdf)

Uváděná účinnost 80-85%...jen dostupnost nic moc.

--
Jirka