[OT] opravy domacich spotrebicu

Neděle Leden 4 23:14:40 CET 2015

Zaclo nam slobit automaticke expreso KRUPS EA8050 a kdyz jsem ho
rozebral, tak pricinou je asi spatny stav tesneni pistku a mozna
vypousteci ventil...
Uz jsem koukal, co by se mohlo hodit a co odnesu do popelnice, ale
zkusil jsem najit, jestli nejdou nahodou sehnat dily a neveril jsem svym
ocim - jednotlive drobnosti i cele sestavy skladem a za celkem rozumne
ceny...
Takze nevzdavat, objednal jsem vse co se mi nezdalo za cca 600 i s
postovnym, uvidime, jestli se operace podari (cena puvodni i aktualni
podobneho modelu asi 13000, stari asi 3 roky)

Mimochodem, zajimava konstrukce - hlavni pohyb je delan hydraulicky a ma
to slozity rozvadec tlakove vody s malym DC motorkem a dvoubitovou
vackou snimanou mikrospinaci ;-)
Topeni i paru dela masivni valec z lehke slitiny, zatavena topna spirala
a asi nejake komurky, privod  zvlast pro vodu na kavu a zvlast pro paru.
Hlavni dil vypada takto:
http://www.kovacek.cz/nahradni-dily/nahradni-dily-male-spotrebice/krups/espresa-krups/plnoautomaticka-espresa-krups/topne-teleso-s-pistem-komplet-ea8xx-ms-5a12875.html

---