Zdroj Twintex TPM-3005

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Leden 5 08:16:54 CET 2015

Mam nejaky obycejny zdroj, ktery se choval podobne. Je tam maly chladic
(spise kousek hliniku nez chladic) a na nem mechanicky termostat. Jak se
trochu zahreje, sepne vetrak naplno. Premostil jsem jej odporem, aby ten
vetrak trvale a pomalu tocil. Nyni zapina az pri vetsi zatezi, coz mi uz
nevadi.

Martin Hanek