Něco pozitivního: Zdroj z PE 12/2014

jurp jurp na volny.cz
Pátek Leden 2 18:20:32 CET 2015

Je to tak. Chteji aby zarizeni bylo kompletni.
Se mnou se F-M kreteni hadali, kdyz jsem tam vyvezl stary monitor,
ze tam neni napajeci kabel. Coz pro mne, stareho cholerika bylo neco.
Buzerace s obcankou je neustala.
Pripada mi to, ze maji za ukol co nejvice nasrat obcany, kteri si
pak rozmysli jim to vozit do sberneho dvora a nahazou to primo do
popelnice a oni budou mit klid.

JURP