Re: Něco pozitivního: Zdroj z PE 12/2014

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Leden 2 18:36:57 CET 2015

No máš pravdu, já po tom moc nepátral, kdyby to bylo v celku,
tak by to bylo zadara. Ale je fakt, že za olej, barvy a chemikálie

jsem nic neplatil, tak nevím, ale dostal jsem na to i lístek.....

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 2. 1. 2015 17:31:10
Předmět: Re: Něco pozitivního: Zdroj z PE 12/2014

"Původní zpráva ze dne 2.1.2015 od Zdeněk Aster:

> To mi připomíná, jak jsme rozebrali akumulacni kamna, neboť by to
> fakt slo blbe prevezt/prenest komplet. A nakonec jsem musel zaplatit
> za nebezpecny odpad, diky šamotovým cihlám...... Tak jsem si vduchu,
> říkál, že je super, že to co lze zpeněžit vemou zdarma a nebezpečný
> odpad, chtějí peníze, tak koho by to pak nutilo vozit do sběrny,
> když za to mám platit to jsem fakt nepochopil tuto logiku......

Já jsem jednou jako podnikatel chtěl odevzdat asi 150 kg nějakých
starých katalogů, co mi tu zbyly od jedné firmy, které jsem je
rozesílal. Říkal jsem si, co budu hledat sběrnu, že je dám do dvora.
Pak jsem se podíval, že oni hajzlíci by za to vzali docela dost peněz.
To jsem si říkal, že přece nejsem padlý na hlavu, abych jim odevzdal
papír, zaplatil jim, no a oni si ho odvezli do sběru a dostali další
peníze.

Jinak je divné, že u vás za nebezpečný odpad berou peníze. Od
podnikatele nebo firmy ano, ale od soukromé osoby je to zdarma. Já tam
vozím různé filtry z čistící konvice, baterie apod. Nikdy jsem nic
neplatil.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem