Něco pozitivního: Zdroj z PE 12/2014

LINHART Jiří jirilinhart na post.cz
Pátek Leden 2 19:50:18 CET 2015

Ono totiž některé zběrné dvory v Brně fungovali jako dobrá fabrika.
Nejprve někdo odborně prohlédl spotřebiče(na to měl vedoucí ekodvora dobré
známé), proto něchtěli nic dat ani prodat. co se dalo opravit tak se
opravovalo (ve své době hlavně televize), popřípadě se to rozdělalo na
náhradnídíly

Další bylo rozdělání pomocí kladiva na železo, měď a pod. Další hromádka
byla procesory a pod. na
zlato. Železo co mělo moc umělé hmoty nechali pro sběrnu, zbytek ....

Takže ve zběrně zůstal to co se nedalo zpeněžit a město se o to muselo
postarat.

Něco podobného jsem zažil kdy jsme jako firma oficiálně likvidovali
několik desítep PC přes fy. s ekologickou likvidací odpadů. Jejich
podmínka byla, že v každé bedně od PC bude základní deska s procesorem a
paměti, jinak to neodepíšou jako počítač( cca 8 roků).

JL