[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Leden 1 17:40:22 CET 2015

Třeba kopírování pole nikoliv přes memcpy ale prostým přiřazením A=B,
kde A i B jsou pole stejného typu. Když to jde pro struct, proč by to
nemohlo jít i pro pole? (obdobně předávání argumentů funkcím apod.).

Aleš Procháska