[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Čtvrtek Leden 1 18:06:22 CET 2015

Zajimave je, ze .NET je zalozeno v podstate jen na ukazatelich, kdy se
implicitne vse predava a prirazuje jako odkazy. (az na nejake zakladni
typy - int, double...)
Nejdriv mi to prislo divne, ale nakonec je to celkem prakticke reseni.
Takze pole taky nezkopirujete prirazenim ale je potreba pouzit nejakou
metodu nebo konstruktor.