[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Leden 1 16:34:41 CET 2015

Já se takových hádek neúčastním, takže nemám přehled.
Nevíte prosím co považují zastánci "opravdového pole" za to hlavní,
co jim na současném pojetí vadí nebo chybí?
Mně to takto vyhovuje, ale je možné, že jen nevím, co bych mohl
chtít lepšího. Tak proto se ptám.
Díky.

PL

***************************

From: "Ales Prochaska, Divesoft" <prochaska na divesoft.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 01, 2015 4:27 PM
Subject: Re: [OT]C CO tim chtel basnik rici?

V době vzniku C už existoval Algol 60, který se většině vlastností,
které jsou céčku vytýkány, vyhnul. A Kernighan s Ritchiem o tom
věděli, dokonce v prvních zprávách naznačovali, že chtějí v příštích
verzích céčka implementovat plnohodnotné pole. Ovšem nikdy to
neudělali a ortodoxní céčkaři se dodnes do krve hádají, že to tak má
být a že pole a pointer je totéž :-)

Aleš Procháska