tranzistory - technologicky brainstorming

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Čtvrtek Únor 19 21:30:53 CET 2015

no ten pullup na emitorech je z napajeni 5V, vic byt nemoze, to by sel do
kopru i MCU :)

schottkynu bych tam asi mohl dat, ale z kazdeho jednotliveho vystupu, to uz
je ddocela dobra hrstka.

co se tyce stavu - je tam 8 optaku po 4 vstupech,, v parech (na 8bit
sbernici), takze je to multiplex 4. stavy mohou byt naprosto libovolne.
ovlivnuji to ale nejen propojene kolektory, ale i sousedni trandy v
odpojenem optaku (vystupni naapeti pro log.1 je tedy naprosto ruznorode,
pokud neni ta cervena uprava). ten pull-up v kolektoru to minimalizuje. cim
mensi hodnota odporu, tim min se to projevuje. pri 2k2 byl temer neznatelny
vliv. jeste ty pull-upy v emitorech jsem zmensoval, to taky pomohlo. mozna
jeste zmensim a ten v emitoru zvetsim, aby to namahani bylo mensi.
multiplexovane signaly IN0-IN7 jdou primo do MCU a MX0 a MX1 jsou vystupy
pripo z MCU.
vstupy optaku jsou normalne krmene pres odpor, cca 4mA

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz