tranzistory - technologicky brainstorming

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Únor 19 20:46:11 CET 2015

No pokud tam skutecne nebude vic nez tech 5V a vse bude dostatecne
"mekke", tak by to snad mohlo fungovat. Podle toho popisu tedy nebudete
chtit, aby optron pri reverzi napeti na vystupu jeste spinal...

Pro uplny klid by se dala do serie s vystupnim transistorem optronu
zapojit nejaka nizkoubytkova dioda (asi Schottky), ale chtelo by to
promyslet a zvazit napetove pomery (zejmena max. uroven pro log. L -
nepisete, co s tim dal budite).

Mozna by bylo uzitecne, kdybyste misto toho schematu nakreslil stavy
jednoho vystupu optronu za vsech moznych situaci (myslim tim vcetne
vsech souvisejicich soucastek).

--
Jirka