OT: Re: Energetika - chytre site

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Únor 15 20:41:15 CET 2015

Já bych to apriorně neviděl jako nesmysl a podvod. Na základě chování
přístroje v jednom případě nemůžete usuzovat na zbytek...

Ty elektroměry s dálkovým odečtem se už testují i jinde a možná bych
mohl zjistit něco podrobnějšího.

Pokud bude paralelní možnost si stav zkontrolovat sám a hlavně když
přestanou být ty šílenosti na fakturách (strašně rád bych se vrátil k
pouhému vzorečku počet kWh x cena za jednu, fakt mě nezajímají jejich
interní přerozdělování a výpočty), pak v tom nevidím problém.

--
Jirka