OT: Re: Energetika - chytre site

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Únor 15 21:36:05 CET 2015

To je asi fakt, ale když vidím, jak se od stolu navrhne řešení a co to
pak přinese v praxi, nedělám si iluze. Třeba anténu od toho GSM modulu
měnili už 3x. První dali malou a zavřeli jí do rozvaděče. Po půl roce
zjistili, že to nemá signál, tak dali větší na kabel ven. Kabel
samosebou ukousala kuna. Takže napotřetí to zase schovali do té krabice,
od té doby je pokoj. Ale v létě patrně zjistím, že to zase nefunguje.

Mrazík