OT: Re: Energetika - chytre site

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Únor 15 20:11:32 CET 2015

Chytré sítě je jen další název pro další penězovod do soukromých kapes.
Fungovat to nebude a ani to není potřeba. Uvedu vlastní zkušenost se
sice hloupým, ale přesto již automaticky odečítaným elektroměrem.
Protože bydlím v drážním domku, odebírám el. energii od společnosti
SŽDC. A ti asi měli velkou režii s tím objet všechny své zákazníky - je
jich málo na velkém území. Tak před pár lety namontovali nový elektroměr
s odečítáním pomocí GSM. Jenže zúčtovací období mají někdy v červenci,
takže vlivem bouřky se elektroměr obvykle zasekne, takže přijede ten
samý pán, co chodil odečítat, zařízení zase nahodit.
Přitom pak účtují naprosté nesmysly - ten pán mi vysvětloval proč, ale
bylo to tak složité, že už jsem to zapomněl. Naštěstí se těma babama ve
fakturaci dá rozumně mluvit, takže se to nějak vždycky srovná.

Mrazík