Vlastnosti editoru schemat a PCB (bylo: Re: Kicad)

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Únor 14 13:31:00 CET 2015

Nevím jak ostatní firmy, ale jak píše Balů, s Printedem nejsou problémy.
Já jsem se toho napoprvé taky bál, jde o to zkusit to. Seznámit se s
technologickými limity technologie, to má Printed přehledně na webu,
vyexportovat data třeba z Kicadu není vůbec problém.
Výhoda je, že v případě problému se ozvou zpět takže by se nemělo stát,
že vyrobí nějakou blbost i když je nějaký zmatek v podkladech.
Měl jsem tam jednovrstvou desku kde dost záleželo na přesnosti, takže
jsem si netroufl vyrobit to doma a hned druhý den volal pán, že chybí
soubor vrtání. Tak jsem mu sdělil, že tam žádné vrtání není a bylo
hotovo. Ovšem každá sranda něco stojí.

Mrazík