Vlastnosti editoru schemat a PCB (bylo: Re: Kicad)

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Únor 14 13:49:22 CET 2015

Zase souhlas, nejsme v rozporu, ani v tom, ze to neco stoji. Jenze ja to
proste momentalne nepotrebuju a nemam cas na experimenty. Mozna jednou...

Pokud bych to chtel levneji, tak bych treba zkusil Cinana (viz kolega
Buchta a jini), jenze tam pribude mozny problem s komunikaci (ev. jinymi
zvyklostmi), bude to dlouho trvat a je ve hvezdach, jestli poslou
normalni fakturu (ctete takovou, kterou Mana Vomackojc na finbolsovi po
mne bude vyzadovat, protoze ji to tak naucili a jeji sefova to taky
chce)... Navic k tomu mozne zazitky s Ceskou postou a clobolsem...

--
Jirka