Vlastnosti editoru schemat a PCB (bylo: Re: Kicad)

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Únor 14 12:50:12 CET 2015

Jasne, ale to musi byt zabehnute, musite byt vyznamny odberatel, CERN
(ani jeho zamestnanci ;-) ) jiste neresi par stovek ci tisicu Kc rozdilu
v pripade nejakych problemu a uctovanych "dodelavek" apod.

Mozna to casem vyzkousim, mozna vubec ne, uvidime.

Zatim me vyroba vlastnimi silami stoji jen rezii (a uz jsem se naucil
vzorky na odbastleni docela slusne delat i pro SMD pres "modrou folii" -
zase ten dabel a detaily, chce to obcas jen drobnou retus tenounkym fixem).

No a pokud udelam vlastni fotocestu, je to jen o trochu obtiznejsi a u
pana Kohouta ta fotocesta je za par korun. Jen mel v poslednich
dodavkach nejaka proleptana mista ve spojich (tecky, vlasky), coz muze
zvlast u SMD rozmeru byt docela problem - je to srovnatelne se sirkou spoje.

Ani nevim, zda jeste vubec funguje (Vladimir), prece jen uz mel svoje
leta...

--
Jirka