nedotiahnuta svorkovnica do DPS

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 12 11:17:57 CET 2015

Stala sa mi taka vec, na klasickej zelenej svorkovnici do DPS som sa
nevedel na skrutke domerat napatia, co bolo zdola privedene na vyvody
svorkovnice.

Svorkovnica bola prazdna ale dotiahnuta.

Ukazalo sa, ze pohybliva cast ktoru taha skrutka aj po dotiahnuti vakla a
nema kontakt s pevnou castou, ktora je zapajkovana do DPS; a treba do
svorkovnice vlozit drot nezanedbatelneho priemeru, aby ten kontakt vznikol.

Uz sa mi stalo, ze sa odtrhla "nozicka" pri silnom utiahnuti, ale toto bolo
nieco ine, lebo to je inherentna vlastnost tej svorkovnice. Prekvapilo ma
to.

wek