nedotiahnuta svorkovnica do DPS

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Únor 12 12:14:38 CET 2015

Ještě "lépe" je to udělané u STA zásuvky pro TV rozvod. Tam šroubek,
který přitlačuje prostřední drát koaxu , je i po dotažení izolovaný
nějakou podložkou
od toho vodiče. Navíc prochází tělem zásuvky, tak je šroubek uzemněný.
Krom toho, že jsem na něm nic nenaměřil jsem po několikerém povolení a
dotažení tu izolační destičku mezi šroubkem " prorazil"
a vzhledem k tomu, že to byla průchozí zásuvka nešla už dál za zásuvkou
nikomu TV. ( zkrat)
Šroubek se nesmí dotahovat "na doraz" ta podložka je z nějakého teflonu
a promačkne se.
Až po vyndání těla zásuvky z krabice a podrobném prohlédnutí pod lupou
jsem záhadě přišel na kloub.
Jenomže povolení šroubů držící tělo zásuvky v instalační krabici se
neobešlo bez podélného prasknutí výlisků pro šrouby.
Takže další improvizace ve formě hmoždinek na dně krabice, pořízení
prodloužených šroubů.
Při vrtání hmoždinek jsem se trefil na kšandu 230V za krabicí pro STA
zásuvku  vedoucí do vedlejší zásuvky 230V.
Takže majzlík, krabice ven, gynekologická operace spojení kšandy, nová
krabice, sádra...
Hodně zbytečně ztracený čas kvůli prkotině :-(

JaKub