OT: Skype na Linuxu (bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Únor 11 14:19:49 CET 2015

A v čem Vám vadí? Mám verzi 7, zapnuto "Kompaktní zobrazení postranního
panele", reklamy se mi neukazují (postup jsem zde psal) a automatickou
aktualizaci mám vypnutou v nastavení. Skype je stejně úzké a neotravné
jako staré.
Jednou za čas upozorní na novou verzi, tak dám ne a je to.

Martin Hanek