FW: OT: Skype na Linuxu (bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Únor 11 10:41:23 CET 2015

Pardon,

drobna chybicka, spravne ma byt Local Settings\Tmp\SkypeSetup.exe

j.

-----Original Message-----
From: Zuffa Jan
Sent: Monday, February 09, 2015 2:01 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: Skype na Linuxu (bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Zdravim,

Pridam este jednu upravu:
Kedze som notoricky odporca updatov (nesahaj do toho, co funguje!) a stvalo ma, ze Skype ustavicne otravuje s updatami (aj ked su v nastaveni vypnute) hladal som moznost ako mu v tom zabranit. Zistil som, ze vzdy po starte stiahne subor SkypeUpdate.exe velkosti cca 45MB. (niekoho by to mohlo aj nasrat, pokial si plati za prenesene data) Subor je mozne najst v uzivatelskom profile Local Settings\Tmp\SkypeUpdate.exe Staci subor skratit na 0 velkost (aby nezavadzal na disku) a nastavit mu mod read-only

:)

j.