OT: Skype na Linuxu (bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Středa Únor 11 14:15:06 CET 2015

jeste donedavna jsem na macu pouzival skvelou verzi 2.x .. bohuzel po koupi mrkvousem mi skype ukazalo prostrednik,
odhlasilo me, a ze pry pokud neudelam update, neprihlasim se. Zkousel jsem ruzne figly, ale posila to (predpokladam) i cislo
verze, takze jsem mel smulu a musel jsem upgradovat na obludnost v5, ktera je naprosto silena a spis to uz nepouzivam

Takze ono ty tanecky s nulovym souborem stejne budou k nicemu

tm