OT: zase kodovani diakritiky (bylo: Re: OT zmrsenie menaprilohymailmanom; was: GAMA 165)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 4 23:42:06 CET 2015

>Ale jste si jisty, ľe opravdu spravne kodovani testovaciho retezce
>odeslal mailovy klient pana Daska a ze to stejnym zpusobem mel oznaceno
>i v hlavicce? Pise v subjectu o UTF-8. Cili mozna to bylo nekde
>zprehazene, otazka je kde...

Toto je problem, ktory sme rozoberali este davnejsie, ale to uz neviem
najst. Pointa bola, ze mailman nedekodoval spravne vsetky polozky z
multipart/alternative, ak neboli v rovnakom kodovani. Vo followupe najdete
to, co som vtedy prijal ja, - t.j. ze text bol v utf-8 a pripojena
"signatura" hw-listu v iso-8859-2, a to bola ta kombinacia co mailman
nezvladol a dekodoval to vsetko ako iso-8859-2.

Samozrejme to mohlo byt odoslane inak, ale ako vravim predchadzajuce
experimenty potvrdili, ze s tymto si mailman neporadil.

>Ty moje testovaci prispevky (odkazy nize) z r. 2011 maji vsechny
>nalezitosti kodovani na 99% spravne ;-)
>
>No a Vy jste mluvil o mailmanu v pritomnem case a najednou neni 2011
>dostatecne davno? Jinymi slovy uz tehdy to bylo v poradku...

Ale ano; len je to dalsia ukazka toho, ze ten mailman je tiez len zlepenec
opatlany zaplatami, ako (takmer nevyhnutne) vsetko co je na nete.

wek