OT: zase kodovani diakritiky (bylo: Re: OT zmrsenie mena prilohymailmanom; was: GAMA 165)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 4 23:30:53 CET 2015

Ta stranka z archivu má v hlavicce META kodovani

<META http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-2">

text je pritom ve skutecnosti UTF-8 (korektni po rucnim prepnuti FF).

Ale jste si jisty, že opravdu spravne kodovani testovaciho retezce
odeslal mailovy klient pana Daska a ze to stejnym zpusobem mel oznaceno
i v hlavicce? Pise v subjectu o UTF-8. Cili mozna to bylo nekde
zprehazene, otazka je kde...

Ty moje testovaci prispevky (odkazy nize) z r. 2011 maji vsechny
nalezitosti kodovani na 99% spravne ;-)

No a Vy jste mluvil o mailmanu v pritomnem case a najednou neni 2011
dostatecne davno? Jinymi slovy uz tehdy to bylo v poradku...

--
Jirka