Propojovaci krabice pro zasekani do panelu

jurp jurp na volny.cz
Neděle Únor 1 12:56:26 CET 2015

V krabici smi byt spojovan pouze 1 okruh.
Muze tam byt i jiny, ale ten smi pouze prochazet neprerusenymi vodici.
Aspon tolik co si pamatuji z prednasek ke zkouskam.

Jinak v norme 33 2000-5.52 ed. 2, v clanku 521.8.3 se pise, ze v
pripade vice okruhu v jedne rozvodne krabici, MUSI byt svorky oddeleny
izolacnimi prepazkami.

Ale je to na dotaz nejakemu revizakovi, preci jen bytovymi instalacemi
se nezivim. A v prumyslu je to trochu jine.

JURP