Kabel na fasade a zatepleni

Pondělí Prosinec 14 21:21:16 CET 2015

Vedení se dává i do polystyrénu, jen se počítá nižší zatižitelnost. Ale
v které normě to hledat, nevím. Když se staví baráky z betonových
skořepinových tvárnic a dává se vnitřní zateplení (údajně francouzská
technologie), dávají se na stěny panely sádroš + polystarén a do nich se
dávají instalace. Tam to snad ani jinak nejde.

Anděl