Kabel na fasade a zatepleni

Úterý Prosinec 15 09:33:24 CET 2015

Pokud jde o kotvení na zateplenou fasádu, možnosti jsou, na youtube jsou
pěkné videonávody (současně je to reklama na fischer):

https://www.youtube.com/watch?v=QV4ncpn1vjQ
https://www.youtube.com/watch?v=_cuF_8Z8K_8

http://www.jhsystems.cz/index.php/blog-kategorie/blog-kotevni-technika/93-thermax-8-a-10-pro-stredni-zateze

Pro to moje světýlko by stačila i příslušná hmoždinka + distanční trubička:

http://www.postovnischranky.cz/shop/hmozdinka-pro-zateplene-fasady-rar-10-x-200/7934553/1854fbae.htm
http://www.postovnischranky.cz/shop/distancni-hlinikova-silnostenna-trubicka-16x2-pro-hmozdinku-rar-delka-0-5m/9847487/1854fbae.htm

P.K.