Kabel na fasade a zatepleni

Úterý Prosinec 15 09:09:30 CET 2015

To je jasné, kvůli ohřívání kabelů. Asi nejlíp je chlazený holý drát na
vzduchu, pak už je to jenom horší, tj. izolovaný drát na vzduchu, svazek
drátů ve žlabu, dráty uvnitř kabelu, více kabelů ve žlabu, kabel pod
omítkou atd.

Kdysi jsme si s tím užili, v jedné z minulých prací kolega počítal a
počítal a přidával koeficienty a vycházely nám větší a větší dráty ve
žlabech v rozvaděči. (Takže to bylo dražší a dražší, protože víc mědi atd.)
Ale to byl zvláštní případ, většinou se to nepočítá, jsou na to nějaké
tabulky a stačí to.

Pro jeden kabel k jednomu světlu bude stačit můj kvalifikovaný odhad, dám
tam 3x2,5 a bude.

P.K.