Cakanie na dlhodobe skusenosti s rozsiahlejsou instalaciou LEDsvetiel; was: ilegalny tovar

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 25 22:53:08 CEST 2015

>Dne 25.8.2015 v 19:31 Pavel Hudecek napsal(a):
> Tak¾e zpìt k LED:
>
> Nadpolovièní délku vìt¹iny dní mi tu svítí asi 10 m LED páskù 4,8 W/m,
[...]

Dakujem za velmi podrobnu a vycerpavajucu (vo vsetkych vyznamoch slova)
spravu... :-)

Ano, tie *skutocne* LED svietidla chybaju. Podla mna sa tu prave prejavuje
to, ze chybaju akesi standardizovane zakladne stavebne prvky - u klasickej
ziarovky to bola prave objimka, vyrabana masovo, ktora obvykle prestavuje
to najvacsie know-how a tiez sustreduje v sebe prvky bezpecnosti; zvysok
vedel "dobastlit" aj relativne neskuseny navrhar resp. umelec/premyselny
designer. U LED ta urcita vacsia volnost v konstrukcii sa ukazuje skor
kontraproduktivna...

wek