Cakanie na dlhodobe skusenosti s rozsiahlejsou instalaciou LED svetiel; was: ilegalny tovar

Úterý Srpen 25 20:29:35 CEST 2015

Tohle řeší selektivita jištění. Každý modul má na sobě rychlou SMD
pojistku 2A a vedení je jištěno trubičkovou pojistkou T5A.  Takže když
jeden odejde, nemělo by to mít na nic vliv. Na ty úbytky a zatížení
pojistek jsem si udělal excelovský výpočet.
http://vaelektronik.cz/files1/jisteni.xls
Anděl