Cakanie na dlhodobe skusenosti s rozsiahlejsou instalaciou LED svetiel; was: ilegalny tovar

Úterý Srpen 25 15:27:48 CEST 2015

Dne 25. srpna 2015 15:24 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
napsal(a):

> Ty moje LED moduly zaujaly i revizáka. Řešil jsem s ním, že v koupelně
> musí být ne světla proudový chránič, nebo max. 12V a co s mojí sítí 32V DC.
> Prý jednak že to není vyhrazené zařízení tak ať si tam dělám co chci, pak
> řekl že když to není žárovka v objímce, ale pro výměnu potřebuju nářadí,
> laik do toho nepoleze. :-)

A to je výhoda? Snad aby všude byly alespoň dva moduly, kvůli redundanci.
Nebo dva nezávislé DC rozvody.

Napadají mě samé katastrofické scénáře, kdy jeden shořelý modul vyřadí půl
bytu a protože bez nářadí to nepůjde ani odpojit, bude tam rodina čekat při
svíčkách, než se tatínek vrátí z práce (nebo ze služebky), aby to opravil.
Ale co, aspoň to bude romantické ;)

P.K.