Slusny rotacni koder s tlacitkem

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Srpen 17 13:56:29 CEST 2015

Kedze vo svojich prispevkoch prevazne spekulujeme (zaiste, myslim,
pochybujem, neverim, neviem si predstavit), budem odpovedat len na
vecne casti:

Dňa 17. augusta 2015, 13:00, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:
> Nerozumiem, kadial presne by tie prudove spicky mali tiect. Ten kondik sa

Cez slucku enkoder (ten bol na predno paneli spojeny kablikom) -
kablik (tri zily, zem, A, B) - kondik (ten bol na plosaku). Tie
prskance som videl na vlastne oci na osciloskope a vznikali vtedy
(dvojkanalovy osciloskop) ked sa na enkoderi zopol kontakt a kondik sa
don vybijal. Keby bol kondik rovno na enkoderi, slucka by sa
neuzatvorila cez tak velku plochu a riesenie s kondikom by nebolo tak
viditelne zle.
Co je tak neuveritelne na prudovych spickach ked sa kondik vybije do
takmer nuloveho odporu?

> byt nejaky iny efekt, mozno pri nabijani skor nez vybijani kondika - nebol
> ten vstup nahodou pripojeny rovno do nejakej '51?

Bol som vtedy este student, ale pud sebazachovy som uz mal.