200W odpor , asi vyroba?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Srpen 13 17:06:27 CEST 2015

asi si nerozumieme. Skuste vypocitat aka bude hustota vykonu,
stracajuceho sa z povrchu 40cm dlheho dratu s priemerom 0.1mm (to bolo
zadanie). Bez toho aby bol vyhriaty minimalne do bielo-oranzova to s
velkou pravdepodobnostou nepojde. Udrzat konstantne elektricke
vlastnosti uz vobec nie. Ziarovka...